18 marca 2020

1000 pomysłów na poprawę samopoczucia: część 19




1. Weź udział w darmowym webinarze na interesujący cię temat - w weekendy publikuję. na Instagramie listę takich wydarzeń na przyszły tydzień.
2. Kup sobie rozpisaną na konkretne dni dietę i spróbuj przez miesiąc zdrowo i lekko się odżywiać, bez martwienia się o samodzielne liczenie kalorii - np. diety Dr Lifestyle
3. Spędź całe popołudnie na wycinaniu inspirujących cię zdjęć z magazynów i ulubionych gazet.
4. Zrób listę zakupów na cały tydzień i nie zaoszczędź sporo czasu, który spędziłbyś przez te kilka dni w sklepach.
5. Rzuć kostką Worqshop (Gra w Content) i wymyśl kreatywny temat, jaki mógłbyś poruszyć w swoich mediach.
6. Weź losowe ubranie ze swojej szafy i wymyśl 5 stylizacji z jego użyciem.
7. Naucz się jak robić piękne zdjęcia Flatlay i obudź w sobie artystyczną część swojej duszy.
8. Skończ z perfekcją i zrób coś z czym zwlekasz po prostu wystarczająco dobrze.
9. Naucz się pracy w blokach.
10. Zaistaluj Legimi i przepadnij w świecie ebooków i audioboków.
11. Odkryj sposoby na naprawdę piękne, artystyczne selfie z Sorelle Amore. Albo przynajmniej odkryj swój lepszy profil!
12. Kup sobie biżuterię, w której będziesz się czuła naprawdę wyjątkowo. Coś co może wydaje ci się nawet przesadne, ale w głębi serca czujesz, że wyraża twoją osobowość.
13. Zapoznaj się z materiałami Magdaleny Hajkiewicz na temat nawyków żywieniowych i zmień swoje podejście do odżywiania.
14. Obejrzyj na Netflixie wykład Brene Brown o odwadze.
15. Wypróbuj różne ziołowe herbaty i sprawdź, która najbardziej ci smakuje.
16. Zacznij wypełniać Dziennik Coachingowy - pytania dość często się powtarzają, ale podejrzewam, że to właśnie może być siła tej pozycji. Ja swoje cele i afirmacje mam już wykute na blaszkę.
17. Zastanów się w jakich obszarach nie jesteś jeszcze autentyczna, nie wyrażasz swoich prawdziwych odczuć i wybierz jeden mały sposób, by z większą odwagę pokazywać prawdziwą siebie. U mnie praca nad autentycznością zrobiła niesamowitą robotę.
18. Zatrać się w Radarze Premier dobranych specjalnie pod ciebie na Spotify.
19. Kup sobie gofrownicę!
20. Wymyśl sobie trzy bardzo przyjemne zajęcia offline i staraj się aplikować je sobie przed spaniem, zamiast smartfona.
21. Wpuść wiosenne powietrze do swojego domu!
22. Zacznij przygotowywać zdrowe przekąski do lunchboxów - np. z ebookami @paulina.domowa
23. Zacznij zapisywać "Lekcje" z doświadczonych przez siebie sytuacji - i tych szczególnie dobrych i złych. To jeden z najlepszych sposobów pracy nad sobą i niepowracania wciąż do tych samych błędów.
24. Poprzeglądaj wszystkie materiały opublikowane przez @fizjoministerstwo na Instagramie i zacznij dosłownie od zaraz wdrażać dobre nawyki.
25. Wypróbuj we własnej kuchni danie z każdego państwa na świecie.
26. Poszukaj bratnich dusz w sieci - w grupach na FB, w komentarzach pod postami na twoich ulubionych kontach itp. Wspólne zainteresowania mogą być początkiem świetnej znajomości.
27. Zapisz sobie trzy zdjęcia, w których urzekła cię kompozycja czy klimat i spróbuj odtworzyć je w wolnym czasie.
28. Zorganizuj sobie w domu stacje robocze - miejsca specjalnie zaprojektowane i świetnie przystosowane pod kątem konkretnych czynności, tak żeby wszystkie potrzebne rzeczy były pod ręką.
29. Poszukaj kilku dodatkowych zastosowań losowej rzeczy, którą już posiadasz w domu.
30. Poucz się języka chińskiego z aplikacją obrazkową Chineasy Cards. To prostsze niż można by się spodziewać.
31. Popracuj nad skupieniem na konkretnej czynności z aplikacją Forest. Sadź drzewka!
32. Zacznij tworzyć mapy myśli w aplikacji Mindly. Lubię tworzyć tam notatki z różnych poradników. Jest to dla mnie wygodniejsze, niż sięganie po kartki.
33. Rozpisz sobie przez jeden miesiąc różne ciekawe święta i celebruj jak najwięcej z nich.
34. Poszukaj najlepszych lektur na Goodreads.
35. Skorzystaj z okazji na tanie wyjścia do knajp i restauracji z Finebite.
36. Weź udział w World Class Coctail Festival. 
37. Zjedz mnóstwo dobrych rzeczy na jednym z wydarzeń Najedzeni Fest.
38. Weź udział jesienią w Festiwalu Młodego Wina w Twojej okolicy.
39. Weź udział w Nocy Teatrów.
40. Weź udział w Nocy Księgarń.
41. Naucz się wielu wspaniałych rzeczy o winie na portalu Winicjatywa.
42. Postanów sobie, że przez jeden miesiąc będziesz próbować wchodzić w każdej możliwej konwersacji, na głębszy poziom niż zwykły small talk czy narzekanie na pogodę.
43. Codziennie wieczorem rozmawiaj z członkami swojej rodziny o sukcesach i dobrych rzeczach, które każdemu przydarzyły się w danym dniu. Niech to stanie się waszym wspólnym rytuałem.
44. Obejrzyj filmiki osób, które naprawdę znają się na kuchni - np. Alex/French Guy Cooking czy Joshua Weissmann. Więcej cudownych inspiracji we wpisie na blogu Wilkuchnia.
45. Wypróbuj stanie na macie antyzmęczeniowej.
46. Kup sobie smartwatcha i zacznij monitorować swój organizm.
47. Zacznij przyjmować adaptogeny.
48. Wybierz jedno miasto i zaznacz w Google Maps wszystkie knajpy, jakie chciałbyś w nim odwiedzić.
49. Naucz się planować posiłki z ebookiem Jak ona to robi.
50. Zorganizuj swoją kuchnię ze Sprytną Panią Domu.

2 komentarze
  1. Zaglądam tu co tydzień! Cieszę się że wróciłaś jesteś dla mnie prawdziwą kopalnią inspiracji. Wiele rzeczy się nauczyłam z tych inspiracji. Dzięki pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatęskniłam <3 Cieszę się, że ktoś tu na mnie jeszcze czekał! Dziękuję za cierpliwość :)

      Usuń